Zauroczenie od pierwszego wejrzenia

Oświetlenie powierzchni handlowych odgrywa dziś znacznie większą rolę niż kiedyś, aktywnie kształtując doznania kupujących. Podczas gdy w przeszłości w centrum zainteresowania znajdował się zwykle produkt wyeksponowany za pomocą możliwie najsilniejszego źródła światła, obecnie oprócz oświetlenia statycznego coraz powszechniej stosuje się również oświetlenie dynamiczne z funkcją płynnej zmiany barwy światła, które pozwala na efektowną iluminację wnętrza sklepu. Nie oznacza to jednak, że czyste białe światło ma teraz tylko drugorzędne znaczenie. Nic bardziej mylnego: jest ono nadal nie do zastąpienia pod względem wierności oddawania i postrzegania barw zarówno eksponowanych towarów, jak i otoczenia. Mając to na uwadze, firma Philips opracowała technologię CrispWhite dla oświetlenia diodowego (LED), pozwalającą na perfekcyjne kreowanie atmosfery wnętrza sklepu za pomocą białego światła LED.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Powrót do góry